Dag 23 : Nog één Capitool....

3 juli 2016 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

We reden al vroeg EstesPark uit om onze laatste bestemming aan te doen, Denver. Ondanks dat het zondag en nog erg vroeg was (rond 9 uur) zijn we toch gelijk naar het centrum gereden. Dit om eventuele drukte te voorkomen en moesten natuurlijk even zoeken waar we de auto konden parkeren enzo. We hebben de eerste de beste parkeergarage maar gepakt en op ons gemakkelijk alvast downtown gaan bekennen. Sommige winkels gingen om 10 uur open en de rest pas om 11 uur. Lekker op ons gemakkie gelopen totdat we uitkwamen bij het Capitool, want Denver is de 3e hoofdstad (nu van de staat Colorado) die we bezoeken. Aan de overkant ligt het gemeentehuis en dat is ook een supermooi gebouw. Omdat het morgen "Independence day/ 4th of july" is, is alles versierd met de Amerikaanse vlag en ziet t er dus nog mooier en gezelliger uit. Vervolgens weer 16th mallstreet (de winkelstraat) op gelopen en inmiddels was er volop leven en de temperatuur steeg lekker op. Na een heerlijke lunch bij Rock Bottum Brewery zijn we naar de auto gelopen en de middag voortgezet bij CherryCreekMall. Een overdekt centrum met wat merkwinkels en wat een spijt heb ik dat ik dat heb voorgesteld. Yusuf ging helemaal los en heb echt even in moeten grijpen,want de koffer moest ook nog ingepakt worden :-). Na 2 tassen vol extra vertrokken we naar het hotel voor de laatste nacht, stonden we bij de verkeerde haha. Blijkt dus dat er 2 hotels van dezelfde keten in 1 straat zitten en wij moesten dus naar de andere. Als eerste alles uit de auto gehaald en de koffers opnieuw ingedeeld...het gaat allemaal maar net en onze rugzakken zitten ook vol met de rest dat er niet meer inpast. Heb alles erin gepropt want thuis gaat toch alles gelijk in de wasmachine. In het hotel is er gelegenheid om te eten en Hebben even een snelle hap gedaan. Nog gezellig gekletst met de serveerster, was wel even een leuke afsluiting van onze laatste avond. Denver is echt een leuke stad en ook de omgeving is zo mooi...jammer dat we hier maar zo kort zijn, want er is genoeg te doen en te zien hier...we zijn het in ieder geval eens dat we waarschijnlijk hier nog wel een keer terugkomen. Dit is het laatste verslag denk ik vanuit Amerika. Morgen om 16.10 uur vertrekken we vanuit Denver, via een tussenvlucht in Minneapolis weer naar Amsterdam.....Zoals ik vorig jaar mijn laatste bericht begon, sluit ik er nu mee af.....er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is nu gekomen..... bedankt voor het lezen en lieve reactie's, xxx

1. Vanessa:
    4 juli 2016
    Mooie afsluiter zo, lekker volgepakt met nieuwe kleren weer richting huis! Ik heb niet op elk verhaal gereageerd maar wel elk verhaal vol interesse gelezen. Leuk dat ik jullie zo heb mogen volgen. En ik twijfel niet aan een vervolg.. Haha! Maak er nog wat leuks van en vast een goede vlucht gewenst! Tot gauw mutsies, dikke kus van ons en jullie kleine vriendje
  2. Tineke:
    4 juli 2016
    Op de valreep nog mooie merkkleding op de kop getikt, super! Dus Denver was een heerlijke stad, leuk dat jullie hier dan waren de laatste dag als leuke afsluiter! een heel goede "trip" naar huis en i hope to see you soon! xx
  3. Tilly:
    4 juli 2016
    En jij bedankt voor de mooie verslagen...dat was echt leuk om te lezen...Een goede en veilige reis terug naar ons regenachtige kikkerlandje...
  4. Coccie:
    Lieve Jessy en Yusuf,

Fijn om jullie te hebben kunnen volgen. Hopelijk heb jij voor jezelf ook wat moois kunnen kopen. Een hele goede reis naar huis gewenst.
    In Egmond schijnt de zon vandaag volop en halverwege de week gaat het overal zomeren, is de verwachting. Een lieve groet van ons.
  5. Maaike:
    4 juli 2016
    Och wat jammer dat je vandaag weer vertrekt. 4the of July is altijd een grote happening in America, met heel veel mooi vuurwerk....
    Goede reis en tot donderdag! xxx
  6. Bernadette:
    4 juli 2016
    Het was weer heel leuk om al jullie belevenissen mee te lezen en de foto's te zien, goede reis naar huis en als ik terug ben van vakantie bel ik jullie, groetjes xx
  7. Gonda Kulker:
    4 juli 2016
    Tis ook wel mooi geweest. Ik wil jullie weer zien.
    Goede vlucht en tot snel. Xxx
  8. Maurine Nyenhuis:
    4 juli 2016
    Wat gaat t toch snel.Jullie bedankt voor de hele leuke verhalen en foto's.Goede vlucht terug.luv
  9. Anne-Marie:
    4 juli 2016
    Dankjewel voor de verhalen en foto's, ik heb ervan genoten. Goede reis, veilige thuiskomst, xxx