Dag 21 : Thuis voor de buis

1 juli 2016 - Cheyenne, Wyoming, Verenigde Staten

Aangezien er vandaag niet zoveel of niks op het "programma" staat besloten we vandaag maar eens uit te slapen. Dat uitslapen duurde niet lang,want om 6 uur lagen we allebei al met onze ogen wijd open. Wel rustig aan gedaan en om 7 uur pas aan het ontbijt. Daarna ging Yusuf even skypen met zn ouders en normaal is het snel en kort maar nu heeft hij er even lekker tijd voor genomen. Ik ondertussen vast de planning voor de 2 laatste dagen gemaakt, dan is dat ook maar weer geregeld. Het was in eerste instantie de bedoeling dat we naar een park zouden gaan,half uur hier vandaan, maar er werdt slecht weer voorspeld met heftige onweersbuien, dus voor de zekerheid bleven maar in de buurt. Yusuf had nog een winkel gegooogled en daarheen gereden. Was best een leuke winkel op zich met allemaal cowboykleding en spullen, leukste winkel die ik tot nu toe hier gezien heb :-). Daarna toch weer even downtown in, bakkie gedaan. Ondertussen nog steeds geen regen of onweersbuien dus we twijfelden of we dan toch nog naar t park zouden gaan, maar besloten om toch naar t hotel te gaan. Daar onze kliek van gisteravond als lunch genuttigd en het was nog lekkerder dan gisteren. Verder lekker gechilled op de kamer...Yusuf voor de tv en ik lekker met m'n e-readertje. Dankzij m'n lieftallige collega Maaike heb ik heerlijke boeken erop staan, dus ik vond t ook niet erg om een middag te zitten en we hebben nog 2 drukke dagen voor de boeg. Uiteindelijk barstte de bom rond half 3 pas en kwam het echt met bakken uit de lucht, maar was ook na een half uur weer over. Morgenochtend na het ontbijt gaan we dit "gehucht" heel snel verlaten en rijden we naar de Rocky Mountains/ Estes Park. Dan gaan we even de schade inhalen van de afgelopen 2 dagen!!!!

1. Anne-Marie:
    2 juli 2016
    Ook lekker, zo'n rustig dagje, even bijtanken. Jullie hebben elkaar wel gevonden he , met dat "uitslapen" . Ik dacht , dat het aan ons lag ( de leeftijd) dat wij ook altijd bijtijds, en dan heb ik het over 7.30 - 8.00 uur, al opstaan, maar jullie maken het helemaal bont Ik kijk weer uit naar de volgende reisverslagen, met foto graag , en geniet er nog even van, xxx
  2. Tineke:
    2 juli 2016
    Na deze "saaie" dagen gaan de laatste 2 dagen vast "knallen" en niet door de onweer hoor! enjoy the last 2 days! ciao xx
  3. Bernadette:
    2 juli 2016
    Zo daar ben ik weer, alle verhalen gelezen en foto's bekeken, en ik moet zeggen jullie hebben meer gezien en meegemaakt dan wij.
    Wat een mooie dingen hebben jullie weer gezien, nog een paar dagen genieten en dan zit het er weer op. Rust lekker even uit en geniet van de laatste dagen, groetjes en veel plezier xx
  4. Maaike:
    4 juli 2016
    Heerlijk lezen!Soms is het gewoon even goed je rust te pakken! Op naar de laatste dagen xxx